spACE is the plACE

Igår var jag ute på krogen med Mikael och Tobias, Eller Klint och Tobbe som det oftast blir.
Vi satt och rökte cigg på Ace´s lilla uteservering. Köpte massor av öl innan de blev dyr.
Stötte som vanligt ihop med bekanta. En av dom hade typ exakt likadana kläder som jag vilket var roligt, förvirrande och såg ganska silly ut.
Sjöng med i hela Not Forever och fick en obehaglig känsla av refrängen säger en hel del om hur jag mår. Tog död på
förvirringen på sedvanlit vis, ännu mer öl.

Det är roligt att höra Divine. Det är roligt att dansa till Divine. Jag älskar Divine.

Stack ut mot hooden igen vid strax efter 02. Messade med en förlorad kärlek. Minns inte riktigt vad ví sa. Ska kolla det i min utkorg snart. Fick springa ifatt bussen och slå mot rutan för att komma med, kännde mig som italiensk gubbe eller nått. Blev åksjuk nästan direkt och försökte tänka på annat. Klev av i Spånga och kaskadspydde bakom en pisoar.
Hoppade in i en taxi. Elektriciteten var helt utslagen när jag kom hem. Kännde mig very amish och somnade med skjortan på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0