Are you still being followed by the Teenage FBI?

image6

Hej allihopa (eller de fyra, fem som av misstag ramlar in på min blogg)!
Jag har inte varit en speciellt duktig bloggare på typ skitlänge. Det beror på 1; att jag inte kännt något vidare sug efter att skriva (det finns ju som bekant öl, flickor och discon och sånt som brukar komma i vägen) och 2;
för att jag på sistonde försökt launcha en singer/songwriter-karriär (jag vet, ensam kille med gitarr och känslorna på utsidan känns jävligt passé). Men nu tänkte jag försöka komma igång och bli mer aktiv här på min blogg.
Efter att ha lagt fram lite förslag till vad jag skulle kalla mitt just nämda popprojekt (Hardcore UFO´s var tanken från början, Silence Kit ett annat förslag) bestämmde jag mig tillslut för att sno titeln från en av guided by voices kanske mest underskattade hits, Teenage FBI.
Här kan ni lyssna på hur det låter när jag sjunger.

www.myspace.com/teenagefbimusic

Dessutom vill jag passa på att uttrycka min avsmak för titeln "aldrig fucka upp" i synnerhet och författaren Jens Lapidius i allmänhet. gott så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0